Menu
Cosul Tau

Returnare

returnare

Toate produsele achizitionate pe website-ul nostru pot fi returnate sau schimbate in termen de 30 zile de la primirea coletului. 

Ne dorim ca intreg procesul sa fie cat mai eficient, asadar iti oferim posibilitatea de a schimba sau de a returna produsele atat prin intermediul curierului, cat si in magazinele fizice. 

Este important sa cunosti faptul ca toate costurile de retur realizat prin curier sunt suportate de catre client.

Te invitam sa completezi FORMULARUL DE RETUR/SCHIMB DISPONIBIL AICI, iar ulterior te vom contacta prin e-mail sau telefonic pentru a stabili toate detaliile necesare.

Poti citi mai jos regulamentul complet.





REGULAMENT COMPLET


Regulamentul Seria IRI TM nr. 535/06.07.2018

privind returul produselor

 

 

SOCIETATEA IRINIK S.R.L., cu sediul în localitatea Botosani, Calea Nationala, nr.72, parter, avand codul unic de inregistrare RO 157 435 77, inregistrata la ORC de pe langa Tribunalul Botosani la nr. J07/461/2003, reprezentata legal de Matei Ioan, in calitate de Administrator, elaboreaza prezenta politică de retur, având

Ca obiect reglementarea modalităților și posibilităților de retur pentru produsele achiziționate din magazinele fizice SABRINI apartinând subscrisei, precum și returul produselor achiziționate din magazinele online SABRINI si VERIGHETE-SABRINI.

Cu respectarea următoarelor prevederi legale:

-    O.U.G. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri;

  • O.U.G. nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;
  • Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor;
  • Legea nr. 287/2009- Cod Civil.

Prezenta politică de retur este realizată în conformitate cu dispozițiile legale anterior rubricate și se completează atât cu acestea, cât și cu orice altă dispoziție legală aplicabilă în materie de consumatori.

Cap. I Returul produselor fără defecte achizitionate din magazinele fizice Sabrini.

Produsele Sabrini achiziționate din magazinele fizice care nu prezintă defecte pot fi înlocuite cu altele de minim aceeași valoare în termen de 30 de zile calendaristice de la data achizițonării cu condiția să păstreze caracteristicile de la data vânzării ( să nu fie purtate, să nu prezinte urme de uzură), fiind obligatorii prezentarea bonului fiscal/facturii fiscale și a certificatului de garanție. Excepție în acest caz fac produsele realizate la comandă.

Produsele Pandora achiziționate din magazinele fizice care nu prezintă defecte pot fi înlocuite cu altele de minim aceeași valoare în termen de 15 de zile calendaristice de la data achiziționării cu condiția să pastreze caracteristicile de la data vânzării ( să nu fie purtate, să nu prezinte urme de uzură), fiind obligatorii prezentarea bonului fiscal/facturii fiscale și a certificatului de garantie. Excepție în acest caz fac produsele realizate la comandă.

Produsele achizitionate din magazinele fizice Sabrini nu pot fi returnate in schimbul contravalorii acestora dacă aceste produse îndeplinesc condițiile de conformitate de la momentul achiziționării.

 Produsele confecționate la comandă, precum și cele cărora le-au fost aduse modificări la solicitarea clientului, nu vor putea fi returnate în schimbul contravalorii acestora sau, după caz, înlocuite decat în situația în care nu îndeplinesc condițiile de conformitate.

Cap. II Garanția. Returul produselor aflate în garanție, prezentând lipsă de conformitate ce nu este imputabilă cumpărătorului.

Termenul de garanție pentru produsele achiziționate este de 2 ani pentru orice lipsă de conformitate imputabilă vânzătorului. Garanția se asigură prin aducere la conformitate, prin reparare sau înlocuire, după caz, conform O.U.G. 140/2021.

Dacă defecțiunea reclamată de consumator nu este imputabilă acestuia, aducerea la conformitate prin reparație sau, după caz, înlocuire a produselor aflate în garanție va fi efectuată în termen de maxim 15 zile calendaristice,  conform art. 12 alin. (1) din OUG nr.140/2021.

Nu fac obiectul garanției produsele deteriorate din culpa clientului ( de exemplu, purtare necorespunzatoare, accidente, neglinjență, sau alți factori care nu au legatură cu defecte de material sau manoperă etc.), precum și cele asupra cărora au avut loc intervenții efectuate de către persoane neautorizate de Societatea Irinik S.R.L.- Sabrini.

Drepturile consumatorului sunt asigurate în conformitate cu art. 11 alin. (8) din OUG nr.140/2021. În acest caz, nu sunt afectate de condițiile de garanție drepturile consumatorilor.

CAP. llIReturul produselor achizitionate din magazinele online SABRINI si VERIGHETE-SABRINI

Ce presupune un retur în cazul achizițiilor online?

Prin retur puteți schimba produsul achiziționat cu un alt produs de minim aceeasi valoare sau, dupa caz, puteți primi contravaloarea acestuia.

Vă rugăm să parcurgeți următorii pași în vederea efectuarii returului:

1. Completați formularul de Retur- Anexa 1 sau, după caz, Anexa 2.

2. Procedați la ambalarea produsului pe care doriți să îl returnați, astfel încât acesta să nu sufere deteriorări în timpul transportului.

3. Adăugați in colet produsul, factura fiscala și certificatul de garanție.

4.Trimiteți la adresa de e-mail: suport@sabrini.ro solicitarea de retur, iar noi vă vom da indicațiile necesare în vederea returnării coletului.

Care este termenul de retur și ce condiții trebuie îndeplinite ?

Pentru achizițiile efectuate online clienții beneficiază de o perioada de 30 zile pentru retur.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme ale utilizării si fără urme de uzură. Produsele returnate care nu sunt în aceeași stare în care au fost livrate nu vor fi acceptate pentru retur.

Coletul în care veți returna produsul trebuie să conțină: produsul, factura fiscală, certificatul de garanție.

Produsele returnate pot fi înlocuite cu alte produse de minim aceeasi valoare.

Ce costuri presupune efectuarea unui retur?

Clienții Sabrini vor suporta costurile aferente expedierii produselor returnate.

Ce produse nu pot fi returnate?

 Nu se pot returna produsele care au fost modificate sau personalizate la cererea clientului.

Cum veți primi înapoi contravaloarea produselor comandate?

Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de maxim 14 de zile de la retur.

Protecția datelor cu caracter personal

Prin completarea și semnarea Formularului de Retur, sunteți de acord, în mod expres și neechivoc, cu privire la colectarea și prelucrarea de către Sabrini a informațiilor furnizate, stocarea și prelucrarea acestor date și în alte scopuri decât cele anterior menționate, respectiv: reclama, marketing și publicitate.

Informații suplimentare

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați departamentului nostru suport@sabrini.ro, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00-17:00.

 


Anexa 1- formular de retur

Declaratie neechivoca de retragere din contractul la distanta

Subsemnata/ul, _________________________________ , avand C.I. seria ___ nr. ___________ si CNP _______________________, in calitate de Client Sabrini si, totodata Cumparator, in temeiul Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu retinerea prevederilor din Regulamentul   privind returul produselor, declar ca nu au trecut 30 de zile din momentul in care am intrat in posesia produsului achizitionat de pe websiteul sabrini.ro/www.verighete-sabrini.ro avand denumirea ______________________________________________ si codul _________________________________, in valoare de __________ Lei si, totodata, va aduc la cunostinta faptul ca prin prezenta imi exercit dreptul de a ma retrage din contractul la distanta, nascut in baza facturii cu seria/numar/data _____________________________, emisa de catre Sc Irinik Srl, avand sediul in Botosani, Calea Nationala nr. 72, prin care probez achizitionarea bunului mai sus-mentionat.

Am luat la cunostinta ca returul nu va fi acceptat daca Profesionistul va constata ca produsul a fost purtat sau prezinta alte urme de uzura.

Solicit rambursarea contravalorii bunului in contul bancar _______________________ ________________ , deschis la Banca _____________________________, al carui titular sunt.

 

Nume/Prenume: _____________________________________

Adresa :                 _____________________________________

corespondenta   _____________________________________

                               _____________________________________

                              ______________________________________

Nr. telefon:         ______________________________________

Adresa e-mail:    ______________________________________

Data:                    _______________________________________

Semnatura:           ______________________________________

 


Anexa 2- formular de retur

 

Declaratie neechivoca de inlocuire a produsului achizitionat online

Subsemnatul, ________________________________, in calitate de Client Sabrini si, totodata Cumparator, in temeiul Ordonanţei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, coroborata cu prevederile OUG 140/2021 , declar ca nu au trecut 30 zile din momentul in care am achizitionat de pe websiteul sabrini.ro, produsul cu denumirea ______________________________________________, avand cod _________________________________, in valoare de __________ Lei si, totodata, va aduc la cunostinta faptul ca prin prezenta imi exercit dreptul de a inlocui produsul achizitionat online conform facturii cu seria/numar/data _____________________________, emisa de catre  Irinik Srl, avand sediul in Botosani, Calea Nationala, nr. 72.

Am luat la cunostinta ca returul nu va fi acceptat daca Profesionistul va constata ca produsul a fost purtat sau prezinta alte urme de uzura.

Solicit inlocuirea bunului achizitionat  cu produsul avand denumirea __________________________________si codul/gramaj ______________________________, in valoare de ____________ Lei si expedierea acestui la adresa _____________________________________________________________________________, in atentia dlui./dnei. ____________________________________ .

 

 

Nume/Prenume: _____________________________________

Adresa                  _____________________________________

livrare:                  _____________________________________

                               _____________________________________

                              ______________________________________

Nr. telefon:         ______________________________________

Adresa e-mail:    ______________________________________

Data:                    _______________________________________

Semnatura:           ______________________________________